Гарантійне зобов’язання дає право Покупцю на гарантійний ремонт товару протягом зазначеного терміну у випадках, якщо працездатність його порушується в наслідок дефекту виробника та Покупцем не порушенні умови зберігання тощо.

 

Гарантія припиняється в випадках:

–  у випадках, коли пошкодження чи непрацездатність викликанні стихійним лихом, пожежею чи іншим форс – мажорними обставинами;

–  механічні пошкодженнями (тріщини, глибокі подряпини, сколи відсутність з’єднувальних гвинтів, частин, вузлів, механічне розєднання електричних зєднань), термічними пошкодженнями, невиконання правил експлуатації, неправильним використанням, зносом та ін.

–  при невідповідності державним технічним та нормам мереж живлення, кабельних та телекомунікаційних мереж, при експлуатації виробу (комплектуючих) з відсутнім контуром заземлення, якщо пошкодження виникло під впливом побутових факторів (надмірна вологість…)

–  у тому випадку, якщо на протязі гарантійного терміну частина або частини товару були замінені  частиною або частинами, котрі не були поставленні або санкціоновані виробником, або товар розмонтувався чи ремонтувався, котра не має сертифікату на виконання

–  при відсутності або пошкодженні гарантійного стікера, а також втрати гарантійного талону на виріб (копія гарантійного талону, не завірена виробником, є недійсною), при оригінальної комплектації (оригінальної упаковки, документації, драйверів, з’єднувальних шнурів …тощо )

 

Гарантійне обслуговування виконується на уповноважених сервісних центрах. Доставка несправних виробів для ремонту виконується Покупцем за свій рахунок, якщо письмово не обумовлено інше.

 

Виробник забезпечує перевірку та відновлення працездатності виробу (комплектуючих) на протязі 14 робочих днів з дня його (їх) доставки в сервісний центр. Якщо відремонтувати виріб (комплектуючі) неможливо, споживач має право вимагати його (їх) заміни або обміну на аналогічну модель.

 

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на :

–  компенсацію можливих збитків або не отриманих прибутків Покупця у випадку їх виникнення в наслідок використання даного Товару;

–  стійку роботу аксесуарів та сумісність програмного забезпечення.